Aktiv City fotriktiga skor och ortoser i Malmö

Behöver du fotriktiga skor, inlägg och ortoser?

Alla har rätt till fotriktiga skor.

Aktiv City är en del av Aktiv Ortopedteknik Malmö, stadens största ortopedtekniska verkstad där vi tillverkat olika former av ortopedtekniska hjälpmedel på remiss sedan mitten på nittiotalet. Efter att vi känt att det under en längre tid funnits ett stort behov av ortopedteknisk kompetens även utanför den offentligt finansierade vården så bestämde vi oss för att starta en butik. Aktiv City är butiken som med sin unika kompetens och sitt breda sortiment är det självklara valet i Malmö och Öresunds-regionen

Aktiv City slog upp portarna våren 2010. Våran koppling till Aktiv Ortopedteknik gör att vi kan erbjuda dig ett unikt kunnande och erfarenhet inom det ortopedtekniska området som du inte hittar någon annanstans i Malmö. Vi lyssnar av dina önskemål och behov och lotsar dig till rätt sko, inlägg eller ortos. Du får tips och råd om vad som är bäst för just dig.

Självklart är du välkommen till oss utan remiss!

Aktiv City

Våra inlägg och ortoser

Analys och behandling

Vill du boka tid hos oss?