Annika Jankell och Alexandra Charles

Den stora Hälsodagen

1,6 miljonerklubben, Hälsa och livskvalitet för alla kvinnor, erbjuder Reumatikerförbundets medlemmar att delta på denna dag om hälsa till specialpris 100kr (ordinarie 150kr)
Dagen kommer vara fylld med roliga aktiviteter, bra rådgivning från bland annat sjukgymnaster, tränare och experter

Efter sommaren är det dags igen för vår årliga hälsodag fylld med motion och glädje! Ta med dig vänner, familj, kollegor och grannar på en trevlig dag i hälsans tecken!

Hälsodagen bjuder på det senaste inom hälsa och wellness. På aktivitetsscenen blir det underhållning och prova-på pass med olika träningsformer som Zumba, yoga, dans och mycket mer. Ställ frågor om din hälsa till våra sakkunniga och missa inte våra olika prova-på aktiviteter inom wellness. Vi avslutar med den gemensamma promenaden för hjärthälsan!

Hälsodagen i Malmö 21 september

När: Söndag 21 september
Plats: Hylliekrokens golfcenter
Pris: 100 kr för medlem, 150 kr för icke medlem
Övrigt: Anmälan är bindande

Under dagen blir det prova-på pass med olika träningsformer och underhållning från scenen. Mingla bland utställarna, vinn fina priser och ställ frågor om din hälsa till våra sakkunniga på plats. Vi avslutar dagen med den gemensamma promenaden med vår app ”gå för hjärtat”.

OBS! Detta är ett arrangemang av 1,6 miljonerklubben. Reumatikerförbundet är inte med i arrangemanget.

1,6 miljonerklubbens hälsodag

Jag vill föranmäla mig till Hälsodagen i Malmö