Diagnosinformation i Hässleholm 2015-04-22

Representanter för Reumatikerdistriktet Skåne, tillika diagnosombud, kommer att medverka vid Reumatikerföreningen Hässleholms medlemsträff onsdagen den 22 april 2015 kl. 18.00, på Museet på Hässleholmsgården i Hässleholm.

Reumatikerdistriktet Skånes ordförande Kerstin Lövgren - diagnosombud för Artros - Spondylos, Ingela Adler Petrow - diagnosombud för Artrit, och Ann-Marie Tholander* - diagnosombud för Fibromyalgi - Mjukdels, har blivit inbjudna att informera och svara på frågor om de reumatiska diagnoserna Artrit, Artros och Fibromyalgi.

Information om träffen samt anmälan till denne finns på Reumatikerföreningen Hässleholms webbsida här

* Ersätter Ingemo Hellgren