Förbundsstämma Borås 31 maj-1 juni 2014

Reumatikerförbundet höll Förbundsstämma i Borås.

Datum: 31 maj-1 juni 2014
Plats: First Hotel Grand, Hallbergsplatsen 2, Borås
Hotellets webbplats

80 ombud, ett ombud från Unga Reumatiker, förbundsstyrelse, revisorer, valberedning, kanslipersonal och övriga gäster intar då First Hotell i Borås.
Reumatikerdistriktet Älvsborg fyller 40 år i samband med stämman och på lördag är det stor jubileumsfest.

Stämman kommer att avhandla sedvanliga frågor, men också revidering av stadgar, revidering av verksamhetsplan samt val av förste vice ordförande. Ombuden kommer att få information om nästa års jubileumsår, då förbundet fyller 70 år, samt senaste informationen om vår grafiska profil. 41 motioner ska behandlas i år. Det är rekordmånga. Många rör förändringar i de stadgar som finns.

Se bilder och video här