Ett hedersomnämnande för Reumatikerförbundets digitala eldsjälar gick till Ann-Marie Tholander, Christer Hugoson och Anette Nielsen som utgör IT-gruppen på Reumatikerdistriktet Skåne län.

Hedersomnämnande digitala eldsjälar till Reumatikerdistriktet Skåne

På förbundsstämman delades det ut utmärkelser till föreningar och reumatikerdistrikt som gjort bra ifrån sig under de gångna verksamhetsåret. En extra utmärkelse med titeln "Hedersomnämnande till digitala eldsjälar" tilldelades oss här i Skåne.

Reumatikerdistriktet Skåne tilldelades denna fina utmärkelse med motiveringen:

Ett hedersomnämnande för Reumatikerförbundets digitala eldsjälar går till Ann-Marie Tholander, Christer Hugoson och Anette Nielsen som utgör IT-gruppen på Reumatikerdistriktet Skåne län. De får utmärkelsen Reumatikerförbundets digitala eldsjälar för engagemanget som de ägnar reumatikerdistriktets hemsida. Hemsidan är ständigt uppdaterad. Som besökare gläds man åt färggranna bilder och ett flöde av artiklar som lockar till vidare läsning. En sådan hemsida drar blickar till sig och är värd att lyfta upp som ett föredöme för andra.