Hitta, jämför och boka vårdbehandlingar på Bokavård.se

Nu kan du enkelt jämföra och byta vårdcentral på Bokavård.se. Testa och se om din vårdcentral är bäst.

Bokavård är en internettjänst där man kan boka och betala vårdbesök. Man kan söka efter vårdgivare i sitt område och jämföra priser Sedan fyller man i den behandling man behöver och önskar eller i vissa fall de symtom man söker för.

Bokavård.se ger patienten möjligheten att på ett enkelt och effektivt sätt jämföra olika behandlingar och kliniker runtom i deras stad. Förutom att jämföra priser och betyg kan man läsa kommentarer och utlåtande av tidigare patienter. På så sätt kan patienter skapa sig en bra uppfattning av de kliniker som erbjuder den behandling de söker. Målet är att modernisera vårdkedjan och tidsmässigt effektivisera bokningar genom att slippa telefonköer.

Bokavård.se på YouTube här

Länk till att jämföra din vårdcentral eller boka tid Bokavård.se