SLE-dagen 13 maj

Riksföreningen för SLE uppmärksammar SLE-dagen med en träff för alla intresserade lördag den 13 maj i Malmö
Samling på Stortorget.

Riksföreningen för SLE vill uppmärksamma SLE-dagen med en träff för alla intresserade, men framförallt för de som har SLE, lördag den 13 maj i Malmö. Vi börjar med en promenad kl.10.00 från Stortorget, där vi samlas, via Gustav Adolfs torg, för att sedan ta oss till Scandic Triangel där själva träffen äger rum.

Reumatolog Anders Bengtsson och dietisten Ingrid Larsson är inbjudna till att hålla föreläsningar.

Efter lunch har vi en stund där alla är välkomna med sina funderingar och frågor till Riksföreningen.

När träffen är över så är alla de som vill välkomna att följa med och ta en bit mat på någon av närbelägna restauranger.

Både lunchen och middagen är till självkostnadspris.

Varmt välkomna att anmäla er på

Anmälningen är bindande i och med att vi måste beställa lunchen. Var god informera oss i mejlet om Ni har några allergier.