Unga Reumatiker Syd bjuder sina medlemmar 15-32 år på fika

Umgås och lära känna varandra när vi fikar!

Hösten närmar sig och vad passar bättre på hösten än en fika?! Vi vill bjuda in dig till fika med oss för att umgås och lära känna varandra.

När, var och hur?

Vi träffas söndag den 27/9 kl 13:00 på Condeco i Malmö (Södra Tullgatan 4 i Malmö). Målet med träffen är att så många som möjligt ska ha möjlighet att vara med. Det kommer bli en träff med fokus på att träffa andra i samma situation, dela tankar, ställa frågor eller bara lyssna. Vi har väldigt trevligt tillsammans och många kommer ensamma första gången utan att känna någon annan, så tveka inte du heller!

Condeco har mycket att välja på, även för de med glutenintolerans, inte tål laktos, mjölk, ägg eller för dig som är vegan eller vegetarian. Läs mer på deras hemsida www.condeco.se

Vi vill ha din anmälan senast 23/9 via mail  Lämna namn, telefonnummer i samband med anmälan.

Denna aktivitet är öppen för alla unga reumatiker i åldern 15-32 år i Skåne. Unga Reumatiker bjuder alla medlemmar på dryck och kaka. Ledsagare/anhörig/icke medlemmar är välkomna och betalar i så fall sin egen fika på plats.

Kan du inte deltaga denna gången så hör av dig ändå, vi är intresserade av att veta vad just du vill göra för aktiviteter eller vad du vill få ut av att vara medlem i föreningen.

VÄLKOMNA!

Anna Ståhl, Linus Svensson & Christopher Rosberg

Vi finns på facebook, sök på Unga Reumatiker Region Syd och gå med i gruppen för mer gemenskap.