Välkomna till ett nytt och spännande år med Reumatikerförbundet!

Tack för att du är medlem hos oss. Nu är det dags att förnya ditt medlemsskap i Reumatikerförbundet. 2015 kommer att bli ett alldeles speciellt år för Reumatikerförbundet fyller hela 70 år.

Du kommer även i fortsättningsvis att  få sex fullmatade nummer av vår medlemstidning Reumatikervärlden. Och du har väl inte missat att du kan lyssna på aktuella nyheter i Reumatikervärldens nya poodradio. Du når den via vår hemsida. Vi ska fortsätta att inspirera och ge kunskaper om reumatiska diagnoser, erbjuda dig bloggar, föreningsliv och andra sociala nätverk där vi tillsammans kan utbyta erfarenheter och träffa andra medlemmar.

Med 50 000 medlemmar är vi en stor aktör på frn intresspolitiska arenan. Vi driver en mängd frågor som alla syftarvtill att ge oss som lever med reumatisk sjukdom så bra förutsättning som möjligt i livet.

Du som har e-post! Vi vill gärna kunna informera och diskutera med våra medlemmar digitalt, därför behöver vi din mailadress. Skriv in din mailadress genom att logga in på "Min sida"

Är du inte medlem men vill bli det, då är du både efterlängtad och du ska känna dig verkligt välkommen till vår gensamhet.

Medlemsavgiften

Avgiften är 250 kronor per år (för ensamhushåll) och gäller från januari till december. Är ni fler i hushållet som vill bli medlemmar så får ni rabatt:

• 350 kr för tvåpersoners hushåll
  • 400 kr för tre eller fler personer i hushållet.

Om du blir medlem nu under hösten så bjuder vi på den tid som återstår av året. Medlemskapet gäller sedan hela 2015.

Du kan också välja autogirobetalning - bra för dig, bra för oss!

Här kan du anmäla dig som medlem direkt på webben, snabbt, ennkelt och bekvämt. Känn dig varmt välkommen till oss och vår fina gemenskap.

Gåvor och medlemsavgifter:

Bankgiro 900-3195