Nyheter

Föreläsning i Helsingborg om långvarig smärta och smärtrehabilitering 2015-05-12

Reumatikerdistriktet Skåne uppmärksammade i år Internationella Fibromyalgidagen med att arrangera en öppen föreläsning om långvarig smärta och smärtrehabilitering i Helsingborg.
Föreläsningen hölls på ABF "Salongen" i Helsingborg.

Se bilder från föreläsningen här.

Föreläsning om långvarig smärta och smärtrehabilitering 2015-05-12

Internationella Fibromyalgidagen 2015

Reumatikerdistriktet Skåne uppmärksammar i år Internationella Fibromyalgidagen med att arrangera en öppen föreläsning om långvarig smärta och smärtrehabilitering i Helsingborg.

Affisch - bild för delning

Ortopediveckan 2014 i Helsingborg

I samband med att Svensk Ortopedisk Förening SOF höll årsmöte i Helsingborg med 1500 delegater på Helsingborg Arena, arrangerades Ortopediveckan av SOF i samarbete med Helsingborgs Ortopediska Klinik, Skånes Universitetssjukhus SUS i Lund och Malmö och Medicinska Fakulteten vid Lunds Universitet, tillsammans med Swedbank.