Diplom

Hedersomnämnande Reumatikerförbundets digitala eldsjälar - Förbundsstämman 2015

Ett hedersomnämnande för Reumatikerförbundets digitala eldsjälar gick till Ann-Marie Tholander, Christer Hugoson och Anette Nielsen som utgör IT-gruppen på Reumatikerdistriktet Skåne län.

På Förbundsstämman 30--31 maj 2015, fick Reumatikerdistriktet Skåne motta ett hedersomnande till digitala eldsjälar

Motivering

De får utmärkelsen Reumatikerförbundets digitala eldsjälar för engagemanget som de ägnar Reumatikerdistriktet Skånes hemsida. Hemsidan är ständigt uppdaterad. Som besökare gläds man åt färggranna bilder och ett flöde av artiklar som lockar till vidare läsning. En sådan hemsida drar blickarna till sig och är värd att lyfta upp som ett föredöme för andra.

Anne Carlsson

Utmärkelsen Digitala eldsjälar
Wow! Vilken ära. Man känner sig glad, rörd och stolt.

Att få ett så speciellt omnämnande till oss på Distriktet i Skåne.

”Digitala eldsjälar”.

Vi i IT-gruppen blev mycket glada över att få ett så speciellt omnämnande, vi visste inte att vår webbsida var så uppskattad. Vilken glädje för oss, vi känner oss sporrade för framtiden.

Diplom "Bästa hemsida" - Förbundsstämman 2016

Diplom för "Bästa hemsida" utdelat vid Reumatikerförbundets stämma 3-5 juni 2016 på Aronsberg i Bålsta.

På Förbundsstämman 3-5 juni 2016, fick Reumatikerdistriktet Skåne motta ett diplom för 2015 års "Bästa hemsida".

Motivering

Distriktet har en informativ hemsida som är ständig aktuell och uppdaterad. Som läsare hittar man snabbt det man söker och hemsidan bjuder in till vidare läsning. Hemsidan är modern och återspeglar distriktets verksamhet på ett lättillgängligt sätt. En sann förebild!

Suzanne Ahlkvist
för Förbundsstyrelsen