Seniormässan 2015 i Malmö 2015-05-06 - 2015-05-08

Reumatikerdistriktet Skåne och Reumatikerföreningen Malmö i samarbete med Reumatikerförbundet, medverkade vid Seniormässan i Malmö 6 - 8 Maj 2015.

Reumatikerförbundet medverkar på Seniormässan i Malmö den 6-8 maj.

Vi finns på plats i monter C20 och besökstiderna är 10-16.00. Här kan du träffa representanter från Reumatikerförbundets kansli, Reumatikerföreningen i Malmö samt Reumatikerdistriktet Skåne. Du kan testa din handstyrka, ställa frågor om verksamheten eller få informationsmaterial.

Varmt välkommen!

Seniormässan äger rum i Malmömässan i Hyllie
Adress: Mässgatan 6.

I år fyller vi som de flesta vet 70 år, och det pågår massor med olika aktiviteter ute i landet.
Reumatikerdistriktet Skåne, Reumatikerföreningen Malmö samt personal från förbundskansliet var på Seniormässan i Malmö. Där pågick det full aktivitet i vår monter, och vi hoppas och tror att vi har fått många nya medlemmar men också att vi informerat om Reumatikerförbundet och i år speciellt ökat kunskapen om artros bland allmänheten.

• 4 år sedan Permalänk

Bra information, trevliga, glada bilder!/ma